zondag 5 januari 2014





Ach wat kan ik wensen,
Voor vele naaste de beste en gezonde wensen.
Voor mijn gezin, een nieuw en gezond begin,
Het jaar was mij niet mild geweest.
 
Doch met de jaren leer je ervaren,
Hoe je voor de wind zeilt en tegen de bierkaai vecht.
 
Vermoord met kanker en vechtende vrienden,
Pijn doet het in harten van vele beminden.
 
Dicht bij de buis en ver van de huis,
Veel pijn en verdriet met verliezen van hebben en houden.
 
Doch in de moment van euforie,
Zie ik de toekomst in al zijn glorie.
 
De glimlach op de snoet van ons Parent kind Abert,
Het guitige grollen van onze woef Jolo en Charlie de poes.
 
Emoties gaan heen en weer,
We schuiven aan de dis, zoals hij nimmer tevoren was.
 
Met oma 83 winters tellen de jaren stiller
De buren slaan de klok om en wensen ons een fijn jaar.
 
Wat het brengen zal staat op een pitje in mineur,
Het is reeds besproken en beschreven, nu rest me alleen nog het beleven
 
Mag ik hierbij ook jullie allen
Een fijn, gezond, en voorspoedig nieuwjaar wensen.
 
Werner, Christel, Matthias,
Charlie en Jolo…
 
Gelukkig Nieuwjaar 2014!!!
 
 

Geen opmerkingen: