dinsdag 15 oktober 2013


Ons gezin...

Na meer dan 33 jaar nee te zeggen ben ik eindelijk gebogen.

Onze nieuw familielid noemt Jolo.. (neen niet YOLO You Only Live Once)

Een Golden Retriever nu net 5 maand en een week.

Ze is zo warmhartig en voelt mijn rolstoel ook aan...

Ze zal me niet passeren als de plaats te smal is. Ze kruipt wel onder mijn stoel en ligt aan de voetjes..

Wat zegt men van een mens zijn beste vriend..


zo zag ze eruit als pup... net in de tuin..

Nu speelt ze met het buurmeisje.. een New Foundlander ook een pup die twee keer zo groot is als zij...

Mijn tuin is geen tuin meer maar eerder een slagveld :-)

Het gewoon genieten...

Ze leeft met onze poes op beste voet... neus tegen neus.. geen blaf en geen miauw..

Nu en dan geblaas...

Dit is ze nu ..


Laat me gerust ik slaap...


Werner

Geen opmerkingen: